25 marca 2015

DRESÓWKA


Sukienka, sukienka, sukienka!! I to nie byle jaka a DRESOWA. Ta sukienka musiała zagościć w mojej szafie... jak dla mnie idealna zarówno do szpileczek z żakietem jak i do trampek. Więc w zasadzie mam sukienka na różne okazje, bo przecież zawsze mogę dodać jej uroku jakimś błyszczącym cudeńkiem na szyję czy innym gadżetem.


W zasadzie miała to być obcisła zwykła sukienka ale w gruncie rzeczy końcowy efekt mi odpowiada.
Wykrój na sukienkę to:
-Moja bluzka którą przekopiowałam i tylko zmieniłam w niej długość, skracając ją ponieważ sięgała kawałek przed bioderka a jednak chciałam długość do talii. Przemodelowałam ją cięciami robiąc je od pachy wzdłuż piersi w dół.
-Dół sukienki zrobiony z pół koła. Dla przypomnienia, gdyby ktoś zapomniał lub nie wiedział. Aby zrobić spódnicę na własne wymiary z pół koła wystarczy: połowę swojego obwodu talii + 0,5 cm dodatku konstrukcyjnego i podzielić przez 1,57 cm (wychodzi nam promień koła, więc odmierzamy na naszym materiale otrzymany wynik, a od niego odmierzamy później naszą długość spódnicy jaką chcemy otrzymać.)

Góra sukienki przed przemodelowaniem
Góra sukienki po modelowaniu






 







Oby było coraz więcej tak słonecznych i ciepłych dni! :*

A Wy co myślicie o tego typu dresowych sukienkach?  :)

15 komentarzy :

  1. Super! Podziwiam, że szyjesz od podstaw ja zajmuję sie bardziej przeróbkami, nie mam tyle cierpliwości ;) A co do dresowych sukienek, moim zdaniem pasują do wszystkiego i do sportowych butów i do obcasów, bardzo praktyczne i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość to dopiero trzeba mieć do przerabiania, prucie czegoś wszywanie na nowo heh stalowe nerwy;) Wydaje mi się, że prościej jest coś uszyć od podstaw niż bawić się w jakieś przeróbki, no chyba, że nie są one zbyt wiele to można się pokusić :)

      Usuń
  2. Extra sukieneczka! Podziwiam to Twoje szycie! Pomysł, wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka. Podziwiam Cię, że tworzysz sama takie cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka :) gratuluję umiejętności :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !! :D mam bardzo podobną czarną ;)
    i idealna jest !!!Zastanów się nad czerwoną była by BOMBA !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad czerwoną ale już chyba nie z dresówki, chociaż kto wie ;)

      Usuń
  6. super ma fason! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie przerobiona, o wiele lepiej dopasowana ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz w niej świetnie :) Idealnie wybrałam krój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super sukienka i super wyglądasz, może się poobserwujemy będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta sukienka :) prosta szara dresówka a jaki efekt :)
    ja własnie wyciełam dziś dla siebie suknie :D na wesele hehe oby tym razem wyszła jak trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna :) Moim zdaniem - nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie- masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń